Współpraca handlowa
Jeżeli Posiadasz serwis notebooków, prowadzisz zewnętrzne wsparcie informatyczne dla firm, lub posiadasz sklep internetowy z akcesoriami komputerowymi i jeste¶ zainteresowany sprzedaż± naszego asortymentu napisz do nas …
- Partner Handlowy ma dostęp do aktualnych cenników hurtowych, promocji oraz informacji o etapie realizacji zamówienia, ł±cznie z numerem listu przewozowego i dat± wysłania towaru.
- Zamówienia towaru należy dokonywać poprzez witrynę internetow± (zalecane), telefonicznie, lub poczt± elektroniczn±. UWAGA: zamówienia drog± internetow± s± realizowane priorytetowo.
- Wysyłka towarów realizowana jest w dniu złożenia zamówienia lub w następnym dniu roboczym / zamówienia złożone do godziny 13 wysyłamy zawsze tego samego dnia.
- Wysyłki realizowane s± poczt± polsk± lub firm± kuriersk±, z któr± aktualnie współpracujemy.
- Zamówienia o warto¶ci powyżej 800 PLN brutto dostarczmy na nasz koszt.
-
Dla zamówień o warto¶ci poniżej 800 PLN brutto opłata transportowa wynosi odpowiednio:
Poczta Polska - paczka priorytetowa
- po przedpłacie na konto - 9 PLN brutto
Kurier Siódemka
- za pobraniem - 21 PLN brutto
- po przedpłacie na konto - 17 PLN brutto
- Ceny dla Partnerów Handlowych ProMIB.pl podane s± w złotych polskich.
- Parter Handlowy nie posiadaj±cy linii kredytowej w ProMIB.pl za zamówiony towar może zapłacić przelewem na podstawie wystawionej faktury proforma lub gotówk± przy odbiorze towaru.
- ProMIB.pl dopuszcza uzasadnione zwroty towarów nowych, pełnowarto¶ciowych, znajduj±cych się w aktualnej ofercie w terminie 10 dni od daty zakupu. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt z działem sprzedaży.
-
SPRAWD¬ jakie to proste -> "jak rozpocz±ć współpracę"