Pokaż kategoriePokaż menu i kategorie

Reklamacje/wymiany

Reklamacje / DOA

Towary objęte są gwarancją zgodnie z opisem w ofercie. W przypadku awarii w okresie gwarancyjnym Klient powinien zwrócić się bezpośrednio do nas.
Procedura reklamacyjna wygląda następująco:

 

  • Klient odsyła towar wraz z  kopią dowodu zakupu oraz jeśli istnieje, kartę gwarancyjną i opis problemu ze swoimi danymi kontaktowymi
  • po stwierdzeniu zasadności roszczenia gwarancyjnego towar jest naprawiany lub wymieniany na inny egzemplarz
  • w przypadku braku w magazynie tego towaru, klient jest informowany w jakim czasie będzie on dostępny lub proponowany jest podobny towar spełniający funkcje towaru reklamowanego albo uzgadniany jest zwrot zapłaty
  • koszty dostarczenia reklamowanego towaru obciążają Klienta (z wyjątkiem DOA) natomiast wysyłka powrotna obciąża nas
  • W przypadku DOA (czyli gdy dostarczony towar jest niesprawny lub ulega zepsuciu w ciągu 10 dni od zakupu) pokrywamy koszty odesłania go do nas  pocztą priorytetową. Koszty wysyłki zwracamy na wskazane konto. Jeśli Klient rezygnuje z zakupu z powodu awarii w DOA, nie pokrywamy kosztów przesyłki.
WYMIANA 
         W przypadku niekompatybilności umożliwiamy zwrot w ciągu 10 dni od zakupu. Warunkiem jest  pokrycie kosztów przesyłki w obie strony.